Tuesday, April 10, 2007

Sant Kathreen By My Camera

6 comments:

Ahmed EIssa said...

جميلة الصور دي
ومجهودك في السلايد شو حلو قوي
تحياتي وسلامي لفريق العمل
يلا سلام

محمد عبد الغفار said...

إزيك يا ها . . ولا بلاش لحسن تكونى مش عاوزه تنشرى الأسم

على العموم انا عرفتك واهلاً بك فى عالم التدوين

وعلى فكره اللى كتب القصه اخويا مش اختى ، انما اختى عندها مدونه بتاعتها اسمها احلامى المبعثره بالإضافه لعده مدونات اخرى اللنك بتاعها
http://gogowebas.blogspot.com/
ا نا سعيد بالصدفه الظريفه اللى مستغربلها اوى ، وهتابعك بإذن الله

محمد عبد الغفار said...

http://alienzero.blogspot.com/

ده اللنك الصح

كراكيب عادل said...

صور صور جميلة مرحبا بك في التدوين

علي الالفي said...

و انا كمان عايز ارحب بيكي جدا في التدوين
بس غرية ان عبد الغفار يعرفك
و احنا في بورسعيد و مانعرفش انت مين
عموما اهلا بيكي مرة تانية

gogo we bas said...

اولا...شكرا لزيارتكم ولردودكم بصراحة انا ماكنتش متوقعة ان حد هيعبر صفحتى اصلا وبجد انا سعيدة جدا جدا


احمد عيسى..ميرسى على المدح ده كله وكويس ان الصور عجبتك..على فكرة انا اللى مصوراها من حوالى 3 اسابيع



محمد عبد الغفار... ماشاء الله على الذاكرة ده انت حتى مادتنيش فرصة
احيرك شوية
ماهو انا اللى عبيطة اديتك المفتاح ..لازم يعنى اقول انا اللى صورت خطوبتك؟!!!يلا معلش
عموما شكرا على الترحيب وسلامى للعائلة الكريمة كلها


كراكيب عادل....
ربنا يخليك..نيجى ايه جنب صور حضرتك



على الالفى....
شكرا على الترحيب..وشكرا على الزيارة ..
ماهو انتو ماتعرفونيش عشان انا لسه جديدةقوى فى التدوين ..بس

وعلى فكرة انا اول مرة اشوف مدونة كانت بتاعتك وبتاعت الاستاذ عبدالمنعم محمود وبعدها على طول اعتقلوه...ربنا يستر عليك بقى