Wednesday, March 28, 2012


هوا انا ليه صدقت قوى كده اننا واحد
هوا انا ليه عشت كل كلمة قولتهالى
هوا انا ليه امنت لك قوى كده
فاكر زمان لما قولتلك انى بخاف
انت اللى طمنتنى
انت اللى قولتلى ان الدنيا فبها خير
وقولتلى ان ممكن يبقى فيه امان
قولتلى انك غير كل الناس
انا كنت بخاف حتى اجرب ..حتى اقرب
بخاف منكو
طمنتنى .. طمعتنى
طلعتنى فوق السما احلامك
ليه سحبت ايدك من ايدى
ليه طلعت زيهم
ليه سبتنى اقع وانت عارف انى هتكسر
ده انت كمان اللى زقتنى عشان اقع
كنت قاصد تكسرنى؟!!! انت
ماكنتش عارفة اصدق ويمكن لسه مش عارفة
بس الاكيد ان الخوف اللى فكرته مات وادفن
صحى تانى يشمت فيا ويقولى سيبتينى ليه
انا كنت امانك وحمايتك
مش كنت بحافظ عليكى وسيبتبنى
تستاهلى
مرحبا بك مرة اخرى فى حياتى
اهلا بعودتك
اعاهدك انى لن اتخلى عنك ابدا
خوفى.... عذرا سامحنى انى تركتك يوما ما
معا سنحيا مجددا
لن نأمن مرة اخرى
لن ننخدع مرة اخرى
ولن ننفصل مرة اخرى

No comments: